Google+ WOD Udholdenhedstræning - funktionel styrke : Operator's Lab

mandag den 8. april 2013

WOD Udholdenhedstræning - funktionel styrke


Denne træning er en introduktion til træningspas i kategorien "advanced bootcamp"




Denne træning introducerer dig til den sidste trediedel af træningspas i bootcamp serien. Kendetegnet for "advanced bootcamp" er, at intensiteten er højere træningspassene har en længere varighed. 

Advanced bootcamp forbereder dig på et senere og mere krævende pre-selektionsforløb frem mod dine optagelsesprøver eller udsendelse.

Øvelserne er stadig sammensat således det styrker din base/grundform fremfor at udvikle nogle specifikke evner. Således kan træningen stadig omsættes i dit daglige virke som operatør i politiet, Forsvaret (inkl. HJV) eller som inspiration i din træning som hverdags atlet.


Træning

Opvarmning: 
5 min jog, 5 valgfrie core øvelser af 1 min varighed.


Muskeludholdenhed: 

Anvend en kettlebell som føles tung for dig og udfør: 
Swings x 100
Get ups x 10

Hvil i ca 10 min.

Herefter 3 runder af: (10+10 push-ups, 10+10 sit-ups, 10+10 leg levers). 
Hver runde udføres uden pause mellem øvelserne.

Afslutning: 5 min jog.


Note: Denne træning tager ca. 50 minutter. 

Here's some info on leg levers: Navy SEAL leg levers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar