Google+ juli 2013 : Operator's Lab

søndag den 28. juli 2013

March som træning - udholdenhed som træningsmål

Træner du målrettet mod Frømandskorpset og Jægerkorpset, så er marchtræningen nok allerede en prioritet hos dig. Men faktisk er det en træningsform som rigtig mange kan have glæde af.
 
Fokuseret og rolig, målet for øjet

torsdag den 25. juli 2013

Anmeldelse - Bog: The Official United States Navy SEAL Workout


Savner du en modvægt til nutidens forslag på funktionel træning, så kunne denne bog være rigtig interessant for dig. Endvidere er den er rigtig godt On the Go værktøj til os som er på farten, og har brug for gode input til træning der kan laves næsten overalt.

søndag den 21. juli 2013

WOD "Return to Base!" - hård cirkeltræning med kropsvægt

Vi skal lidt tilbage i tiden før CrossFit games, Russian Kettlebell Challenge mv. for alvor slog igennem. Nu handler det om udholdenhedstræning med din egen vægt. Der er mange gentagelser, og du for måske udvidet dit kendskab til styrketræning med kropsvægtøvelser.

På vej tilbage fra opgave

torsdag den 18. juli 2013

Kan politiet rydde op i Rio de Janeiro' slum?


Myndighederne i Brasilien har hænderne mere end fulde, med at få ryddet op i slumkvarterene omkring Rio de Janeiro og São Paolo forud for VM i fodbold - år 2014, og de Olympiske lege - år 2016. Men når de det?

mandag den 15. juli 2013

Strategi for mad og væskeindtagelse under udholdenhedstræning

Selvom din træning overvejende er fokuseret på at træne "kort og hårdt", bør du også mindst en gang om ugen udfordre din krop og dit sind med krævende udholdenhedstræning. Men inden du sætter i gang med at være afsted i et par timer eller længere, skal du have en plan for væskeindtagelse og mad.

Deltagele i VUMB år 2013 - Koldt vejr udfordrer din strategi for væske- og madindtagelse.

mandag den 8. juli 2013

WOD Quads blaster - tunge ben og six-pack.

Denne workout indledes med, at din core bliver udfordret. Hvis ellers du tør give alt hvad du har allerede fra starten. Brug lidt tid på at finde nogle sjove udfordrende core øvelser, og ha' din kettlebell klar ved hånden. Efter opvarmningen fokuseres træningen på at træne ben og torso. I dag bliver du gjort klar til indsættelse hvor end det skal være.

Vest for Bagdad