Google+ 2016 : Operator's Lab

søndag den 30. oktober 2016

WOD The Push

Styrke muskeludholdenhed + core ... opskriften på et funktionelt træningspas der kan gennemføres i løbet af 60 minutter. Men hvor meget træning kan du absorbere inden udbyttet falder markant?


"en route to the Italian Consulate" - nordlige del af Bagdad

lørdag den 11. juni 2016

WOD March træning kan varieres

March træning behøver ikke kun at bestå i at vandre i timevis uden variation. Du kan med fordel variere det med løb eller kettlebelltræning undervejs.

"You don't have to like it, you just have to do it!": Richard Marcinco, SEAL Team Six


søndag den 29. maj 2016

WOD HIC - Høj intensitet kombinationstræning

High Intensity Conditioning: Kettlebells og bakkeløb- træning af kredsløbet behøver ikke udelukkende bestå af intervalløb.  


Nærsikring i lavrisiko område

søndag den 22. maj 2016

Strain / Fibersprægning i maven - Hvordan opstod det ?

D - minus 1 (dagen før dagen) havde jeg mit livs træningspas. Kender du følelsen af at være flyvende til træning? - en gammel tommelfingerregel siger ellers, at når du har følelsen af at præstere allerbedst, er du også tættest på en overbelastningsskade.

TCCC - Klargøring af patienten til transport

lørdag den 23. april 2016

WOD Løb langsommere og bliv hurtigere


UDHOLDENHED, sæt intensiteten ned og bliv bedre.

Ankom til en Ambassade hvor vagterne sagde: "don't go down Sniper Alley"

lørdag den 9. april 2016

WOD Kettlebell Clean and Jerk #3 - Helkropsøvelsen over dem alle

Skal du vælge én helkropsøvelse hvis målet er muskeludholdenhed og som kræver et minumum af forberedelse og plads, vil jeg anbefale Clean and Jerk med 1 kettlebell.

Pudser formen af på skydebanen