Google+ #106 At sætte mål : Operator's Lab

søndag den 7. maj 2017

#106 At sætte mål

Nu hænger jeg på målet for 2017. Kan du sætte mål for din træning, og nå det?

"Når lynet (et krydsermissil) slår ned.." inspektion af målområdet


Specifikt
Jeg vil kunne udføre øvelserne med perfekt form
  • Pistols
  • One Arm Push-ups
  • Pull-ups @ 12 kg kettlebell hanging on one foot

Målbart
5 sæt af 5 gentagelser af hver øvelse.

2 minutters pause mellem hvert sæt. 5 minutters pause mellem hver øvelse


Attraktivt
Jeg vil nå målet fordi øvelserne er svære og pga. øvelsernes udbytte.

På den lange bane vil jeg gennemføre StrongFirst Body Weight (SFB) certificeringen for at lære mere om styrketræning med kropsvægt og for at undervise i det sammen med de andre emner jeg underviser i.

Målet nås gennem specifik træning 2 gange ugentligt og core træning 1 gang ugentligt. Sideløbende trænes der klatring og løb.

Før træning uanset om det er løb, klatring, svømning mv. laver jeg 1 sæt af hver øvelse.


Relevant
Målet giver mening for mig, fordi øvelserne føles udfordrende og seje at træne.


Tidsbestemt
Inden udgangen af 2017 skal målet klares


/God træning
M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar