Google+ #109 Hvor længe holder Garmin Fenix 3 strøm? : Operator's Lab

fredag den 11. august 2017

#109 Hvor længe holder Garmin Fenix 3 strøm?

Kender du strømforbruget for uret? Jeg gjorde det ikke før, men har målt det nu. Find ud af det, og om du skal have opladeren med i højre lårlomme.




Garmin Fenix 3 brugte uret 61 % strøm på 1 uge.


I perioden trænede jeg 7 timer. Altid med pulsmåleren tændt, og nogle gange også med GPS. Derudover var skridttælleren og søvn-time-tælleren tændt. Uret blev også brugt som vækkeur alle dagene, for min arbejdsgiver havde belønnet mig med at skulle møde tidligt om morgenen.


Kan uret holde strøm 1 uge ved almindeligt brug: Ja, det kan det.


Vigtigt! - skal du på ferie en uge med dit Garmin Fenix 3, synes jeg du skal tage opladeren med alligevel. For tænder du ved et uheld for urets funktioner kan du nemt miste værdifulde mængder strøm.


/Martin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar